جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

توانستیم از علم نوین در امر آموزش نیروهای مسلح استفاده کنیم

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی  فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دستاورد‌های آموزشی (محتوای آموزش الکترونیکی) وتوانستیم از علم نوین در امر آموزش نیروهای مسلح استفاده کنیم تربیتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حوزه آموزش پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم و توانستیم از علم نوین و همچنین کتاب‌های دیجیتال در امر آموزش استفاده کنیم.

وی ادامه داد:‌ما اکنون به سمتی می‌رویم که افسرانی را تربیت کنیم که واقعا پا به رکاب نظام و منتظر ظهور حضرت مهدی موعود باشند و سر لوحه کار افسران ما هم تراز ۴۰ گانه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر است که آن را نهادینه می‌کنیم  در دروس خود برای دانشجویان آورده ایم.  

 فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت:‌ما همیشه اعتقاد داریم که یک افسر نیرو‌های مسلح خصوصا نیروی هوایی باید ۲ بال داشته باشد. یک بال تخصص و دیگری تعهد  و این امر بسیار مهم است.

وی ادامه داد:‌ تربیت و آموزش که بسیار برای ما مهم است باعث ایجاد چنین افسرانی می‌شود و افسران ما باید مومن و معتقد سرباز ولایت و پا به رکاب حضور مهدی باشد و همچنین باید علم و دانش روز خود را به بهترین شکل بالا ببرد.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد:‌ خدارا شکر موفقیت‌های خوبی در امر آموزش و همچنین سایر زمینه‌ها در نیروی هوایی شکل گرفته است که در زمان خود حتما درباره آن صحبت خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد