جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

قرارگاه جنگ‌های نوپدید در ارتش تشکیل شده است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: قرارگاه جنگ‌های نوپدید در ارتش تشکیل شده و از ظرفیت‌های داخلی استفاده می‌کند.

قرارگاه جنگ‌های نوپدید در ارتش تشکیل شده است

واقعیت‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده این موضوع است که مجموعه‌ای از تهدید‌های گوناگون نرم افزاری و سخت افزاری فراروی امنیت ملی ایران وجود دارد.  

دشمنان جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در پی ساقط کردن آن بوده و با ایجاد تهدید‌های گوناگون همواره در جهت تضعیف آن اقدام کرده‌اند. نرسیدن به اهداف و فقدان کارایی شیوه‌های مرسوم سبب شده تا دشمن در سال‌های اخیر در یک چرخش آشکار الگوی منازعه خود علیه ایران را تغییر داده و تهدید علیه امنیت ملی اشکال و ابعاد نوینی به خود گیرد که با مفهوم سنتی تفاوت زیادی پیدا کرده است.

در همین ارتباط امیر پوردستان، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با تدبیر فرمانده کل ارتش قرارگاه جنگ های نوپدید در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده که از ظرفیت داخل ارتش استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: این قرارگاه با دانشگاه‌های کشور ارتباط وسیع و دقیقی را برقرار کرده و حوزه های مختلف جنگ‌های نوپدید مانند کوانتوم، بیولوژیک و رادار و صوت را رصد می کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تلاش بر این است که متناسب با نیازهای ارتش و متناسب با تهدیدات، ظرفیت های مختلف در این حوزه ها را در ارتش احصاء کنند و قابلیت های یگان ها را برای  حضور و ورود در عرصه نبردهای آینده بالا ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد