جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

ایران در بالاترین سطح تعامل بین الملل دریایی قرار دارد

امیر دریادار شهرام ایرانی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار کرد: امروز ما با بهره‌گیری از دانش و تخصص نیروی انسانیایران در بالاترین سطح تعامل بین الملل دریایی قرار دارد خودمان و هدایت فرمانده کل قوا مسیر دریا‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی گفت: هفتم آذر روز فداکاری همرزمان جان برکفم در دفاع مقدس و کمترین زمان یعنی ۶۷ روز پس از آغاز جنگ تحمیلی است که موفق شدند ناوچه پیکان و تکاوران دلاور نیروی دریایی و همرزمان توانمند من دشمن بعثی را همیشه از صحنه دریا حذف کنند. 

 

وی افزود: توجه به دیپلماسی دفاعی و برقراری روابط بین‌الملل از وظایف نیروی دریایی ارتش است که در بالاترین سطح در حال اجراست. هیچ نقطه از جهان نیست که پرچم جمهوری اسلامی برافراشته نگردد. ما پرچم کشور را با زیباترین شکل در اقصی نقاط اقیانوس‌های جهان بالا نگه می‌داریم.

وی ادامه داد: امروز این افتخار به دست ایرانی‌ها رقم خورده است. به برکت انقلاب نه دریا‌های جنوب بلکه در دریای خزر هم آخرین نمونه‌های پیشرفت ما به حرکت درآمده است و ناوشکن دیلمان در دریای شمال اجرای ماموریت می‌کند.

امیر ایرانی تاکید کرد: امروز این افتخار را داریم که ناوشکن جماران در خلیج عدن تامین دریانوردی می‌کند. امروز امنیت این دریا‌ها با بالاترین کیفیت برای تجارت دریایی تامین می‌شود. من به‌عنوان یک سرباز کوچک به وجود تک‌تک جوانانی که در راستای اجرای اهداف فرمانده کل قوا در زمینه افزایش توان و قدرت ایران تلاش می‌کنید افتخار می‌کنم.

دریادار ایرانی ضمن تأکید بر فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش در حوزه تأمین امنیت دریانوردی، اظهار کرد: اقتصاد دریا امروز به کمک همرزمان من از نظر امنیتی در بالاترین کیفیت تأمین می‌شود و دریانوردان عزیزی که در این عرصه گام برمی‌دارند و موجبات شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می‌کنند، در امنیت کامل به‌سر می‌برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد