جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

تلاش داریم توان خود در برقراری امنیت را به آیونز ارائه کنیم

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی تلویزیونی در حاشیه اجلاس فرماندهان نیرو‌های دریایی حاشیهتلاش داریم توان خود در برقراری امنیت را به آیونز ارائه کنیم اقیانوس هند (آیونز) گفت: آیونز ۲۵ عضو دارد و در سه کارگروه تعریف شده است که جمهوری اسلامی ایران ریاست دو کارگروه آن را بر عهده دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و هندوستان فعال‌ترین اعضای آیونز هستند و مسئولیت مهم‌ترین کمیته این نهاد یعنی کمیته امنیت دریایی بر عهده ایران و هندوستان است. 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در نشست آیونز در بانکوک پرچم ریاست این نهاد از کشور فرانسه به تایلند واگذار می‌شود، عنوان کرد: در خلال برگزاری این نشست کارگروه‌ها باید گزارش فعالیت‌های خود را برای اعضای حاضر ارائه کنند.

وی ادامه داد: همچنین، فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران با استفاده از دیپلماسی دفاعی وجود دارد تا از طریق ملاقات‌هایی که با فرماندهان نیروی دریایی و هیئت‌های حاضر در این نشست انجام می‌شود، توانمندی‌های خود را ارائه کند.

دریادار ایرانی در پایان اظهار کرد: تلاش داریم حداکثر بهره‌برداری را از این نشست داشته باشیم و توان خود در حوزه برقراری امنیت در حوزه‌های اقیانوسی را به اعضا ارائه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد