جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

هرگز ذره‌ای تغییر در مرز‌ها را نخواهیم پذیرفت

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ارتش سه نیروی زمینی، دریایی و هوایی دارد که بعد از جنگ از سالهرگز ذره‌ای تغییر در مرز‌ها را نخواهیم پذیرفت ۷۵ تا ۸۲ به صورت گمنام درحال جنگ با منافقان بوده است. 

وی افزود: در نیروی زمینی ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی داریم و بسیاری از خواهران ما در این بیمارستان‌ها به فیض شهادت رسیدند. 

امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: در دوران کرونا بزرگترین بیمارستان افتتاح شد که به وزارت بهداشت تحویل دادیم. در زلزله غرب کشور و هر زلزله و سیلی که وجود داشته است پیشگام‌ترین نیرو بوده است، یعنی قبل از ستاد بحران ما در این حوادث حاضر بودیم. 

 

وی ادامه داد: حتی کمک بزرگی به مردم ترکیه داشتیم، هرجا دشمنان ما رجزخوانی کردند نیروی زمینی پاسخ آن را داده است و امر رهبری را ابلاغ کردیم که هرگز ذره‌ای تغییر در مرز‌ها را نخواهیم پذیرفت. 

امیر سرتیپ حیدری اظهار کرد:  فرماندهان را موظف کردیم که به مجموعه نگاه پدرانه داشته باشند و در صحنه‌های مختلف حاضر بودیم.  امروز در بحث کارکنان و خانواده مداری نیروی اول در کشور هستیم. بخش اعظمی از این اقدامات مدیون اقدامات خواهران عزیز ما در ارتش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد