جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان برگزار شد

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان که به مدت سه روز با هدف افزایش سطح تعاملات آموزشی و ارتقای مراودات نظامی و همچنینتمرین مشترک نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان برگزار شد دیدار فرماندهان پاکستانی با مقامات نیروی دریایی ارتش به استعداد ۲ ناو رزمی آموزشی، در منطقه یکم امامت نداجا بندرعباس پهلوگیری کرده بود، همزمان با خروج از بندرعباس، با مشارکت ناوهای موشک انداز و شناورهای رزمی و یک فروند بالگرد SH نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقدام به برگزاری تمرین مشترک دریایی در محدوده آب های تنگه هرمز و خلیج فارس کرد.  

در این تمرین رزمی آموزشی، مانورهای تاکتیکی دریایی، عملیات چک ارتباطی و مخابراتی، تمرین روش ارسال و دریافت پیام در مواقع اضطرار در دریا، تشکیل صورت بندی های تاکتیکی و تمرین مخابره با پرچم و سیگنال ها در دریا، توسط افسران و درجه داران جوان ۲ نیرو به اجرا درآمد.

این تمرین یک روزه، موجب تبادل تجربیات ارزنده‌ آموزشی میان افسران و درجه داران جوان نیروی دریایی ۲ کشور ایران و پاکستان شد.

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی کشور پاکستان متشکل از ۲ فروند ناو رزمی، با هدف گسترش روابط دوستانه و ارتقای سطح تعاملات آموزشی بین نیروی دریایی ۲ کشور و همچنین پیغام صلح، دوستی و افزایش روابط، روز شنبه ۲۳ دیماه در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بندرعباس پهلو گرفت.

اعضای ناوگروه پاکستان در مدت سه روز اقامت در بندرعباس، ضمن بازدید از اماکن توریستی، فرهنگی و تجاری بندرعباس، با فرماندهان منطقه یکم دریایی امامت نداجا دیدار کردند.

برگزاری محفل انس با قرآن، حضور در گلزار شهدای بندرعباس و ادای احترام به مقام والای شهدا از دیگر برنامه های این ناوگروه بود.

تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد