جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

سربازان نقشی اساسی در تولید امنیت و افزایش توان رزم دارند

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان وظیفهسربازان نقشی اساسی در تولید امنیت و افزایش توان رزم دارند ستاد این نیرو گفت:در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نام سرباز همراه با محتوا‌های بسیار باارزشی همراه است مانند جان برکف بودن، عزت، ایثار، شهامت و اخلاص که همه این‌ها مفاهیم بسیار زیبایی هستند.

امیر سرتیپ هادیان اظهار کرد: امروزه نسبت به قبل انقلاب که نگاهی ابزاری به سرباز حاکم بود، کار سربازی یک مسئولیت بسیار مهم و خطیر است، چون در نظامی خدمت می‌کنیم که متعلق به حضرت صاحب الزمان (عج) است و ما هم به عنوان یک سرباز، مدافع این آب و خاک هستیم.  

وی خاطر نشان کرد: شما جوانان سرباز همانطور که در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) نقش کلیدی ایفا کردید، امروز نیز برای تولید امنیت و افزایش توان رزم نیرو‌های مسلح کشورمان نقشی اساسی دارید.

جانشین نیروی هوایی ارتش افزود: شما جوانان نباید تحت تأثیر القائات شبانه روزی دشمن مبنی بر عقب ماندگی کشور ما قرار بگیرید، بدانید که با عنایت خدا ما نه تنها در بسیاری از فناوری‌های روز دنیا عقب نیستیم، بلکه در خیلی از موارد جزو کشور‌های شاخص در تولید و فناوری قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه برای قوی‌تر شدنمان باید روز به روز تلاش کنیم تا دشمنان نتوانند آسیبی به این مردم و کشور برسانند، اظهار کرد: سربازان نقشی اساسی در تولید امنیت و افزایش توان رزم دارند و با وجود جوانان انقلابی و مؤمن، آینده این کشور بسیار امیدوارکننده است

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد