جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

اشتباه از سوی دشمنان با یک پاسخ دندان‌شکن روبه‌رو خواهد شد

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «شهید علی صیاد شیرازی» در جمعاشتباه از سوی دشمنان با یک پاسخ دندان‌شکن روبه‌رو خواهد شد خبرنگاران اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی را باید در ابعاد مختلفی بررسی کرد، یکی از ابعاد آن بعد اخلاقی این شهید است که در این بُعد در شاخص‌های مختلف از جمله صبر، رفتار و گفتار ایشان نمونه بودند.

وی بُعد دیگر را انقلابی بودن شهید صیاد شیرازی دانست و گفت: این شهید بزرگوار از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در جریان مبارزات حضور داشته و تلاش‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی کرده است. 

ادامه مطلب ...

دولت نتانیاهو با توقف جنگ غزه سقوط خواهد کرد

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش  در حاشیه همایش علمی اندیشه‌های دفاعی نظامی سپهبد شهیددولت نتانیاهو با توقف جنگ غزه سقوط خواهد کرد علی صیاد شیرازی که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی از بخش‌هایی از غزه اظهار داشت: عقب نشینی صهیونیست‌ها از بخش‌هایی از غزه جزء تاکتیک‌های آنهاست به گونه‌ای که اکنون به بمباران روی آورده‌اند.

وی با بیان اینکه ادامه حیات نتانیاهو به ادامه جنگ غزه وابسته است، تصریح کرد: در صورت توقف جنگ غزه، به احتمال قریب به یقین دولت نتانیاهو سقوط خواهد کرد برای همین، این جنگ شیشه عمر او است. 

ادامه مطلب ...