جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

ننگ بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت خود، زمینه ساز وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی شده‌اند

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی شهادت فرزندان و نوادگان اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبشننگ بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت خود، زمینه ساز وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی شده‌اند مقاومت اسلامی "حماس" در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.

برادر ارجمند آقای اسماعیل هنیه، رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی - حماس

 سَلَامٌ عَلَیْکُمْ بِمَا صَبَرْتُمْ

بار دیگر عجز و درماندگی رژیم سفاک صهیونیستی در مواجهه و رویارویی مستقیم با رزمندگان جبهه مقاومت، نقاب از چهره پلید این دشمن بشریت برداشت.

​  ادامه مطلب ...

فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی در حال تولید است

امیر سرتیپ محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی شخصیت،فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی در حال تولید است سرمایه ملی و الگویی برای همه جوانان ما نه فقط برای نظامیان است.

وی ادامه داد: برای نظامیان، همه سکنات، رفتار، کردار، گفتار و  حتی ذهنیت او با ارزش است و ما از این شهید بزرگوار درس می‌گیریم و سعی می‌کنم به آن عمل کنیم.

امیر فولادی افزود: اما شهید صیاد شیرازی شخصیت جامعی است که می‌تواند برای تمام جوانان اعم از آن‌هایی که لباس رزم بر تن دارند و یا دانشجویان و یا نسل جوانی که در کسوت سربازی هم نیستند الگو باشد.  ادامه مطلب ...