جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

باید با همبستگی و اتحاد ملی، فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم

باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم

 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح در جمع مدیران و کارشناسان وزارت دفاع با اشاره به حوادث چند روز اخیر در کشور اظهار کرد: باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه با آرامش، امنیت و نظم در چارچوب قانون می توان مطالبات را پیگیری کرد، افزود: مردم عزیزمان طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده‌اند که همواره با تاکید بر روشهای قانونی، پیگیر حقوق حقه خود بوده و خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط کنونی تمامی دشمان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آنها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته‌اند، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می پرورانند.

نظریه: آقای وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در حوزه خودت برای معیشت کارکنان نیروهای مسلح و بازنشستگان نیروهای مسلح علیرغم چندین مرحله تجمع مسالمت آمیز،تا حالا شما و دولت در عمل چکار کرده اید؟ بی توجهی به این درخواست ها آب به آسیاب دشمن ریختن است یا درخواست های به حق و از راه مسالمت آمیز؟ آیا فکر نمی کنید بی توجهی مسئولین به اینگونه درخواست ها زمینه بروز ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد