جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

رهبر انقلاب: توصیه می‌کنم مردم حرف پزشکان و متخصصین را گوش کنند

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  با اشاره به شرایط کرونایی در کشور فرمودند: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که پزشکان اعلام می کنند. بنده تقید دارم، یعنی وظیفه می دانم برای خودم که آنها را عمل کنم و عمل می کنم.

رهبر انقلاب که در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخن می گفتند تاکید کردند اصرار روی ماسک دارم و این نوبت سوم تزریق این واکسن را هم من انجام دادم.  توصیه می کنم به مردم عزیزمان که به هر حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح می دانند و لازم می دانند انجام بدهند.

این دیدار هم‌اکنون در حال برگزاری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد