جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

وظیفه ما مقابله با تهدیدات است و سپر ملت هستیم

امیر علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تهدیدات دشمن گفت: اصولا ما برایوظیفه ما مقابله با تهدیدات است و سپر ملت هستیم + فیلم پاسخ به تهدیدات زاده شده ایم زیرا در قبال پاسخ به تهدید توانمندی ایجاد می‌شود و سربازان ما در حال توانمند شدن برای پاسخ به تهدیدات هستند؛ لذا وظیفه ما مقابله با تهدیدات است و سپر ملت هستیم.  

وی ادامه داد: سربازان ما این آموزش ها را فرامی‌گیرند و با این روحیه آمادگی خود را برای آینده انقلاب و کشور حفظ می کنند. هنر ما پاسخگویی به تهدید است و قطعا تهدید در زمان مناسب خود پاسخ داده خواهد شد . البته این قبیل تهدیدات جدید نیستند و جمهوری اسلامی ایران تا امروز مدل های مختلف تهدید را شاهد بوده است؛ پاسخ مناسب و به موقع و با بازه راهبردی را نیز به موقع انجام خواهد داد و دشمن فعلا در حال کیش و مات شدن در برابر ایران است.

شیخ افزود: آنچه که باعث می شود تا جایگاه کشورما مشخص شود از دیدگاه دشمن نگریستن است؛ زمانی که تهدیدات به یک سمت بیشتر می شود یعنی جایگاه قدرتی بالایی دارد. اینکه نمی توانند با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مولفه قدرت منطقه ای و جهانی برخورد داشته باشند نشان دهنده اقتدار و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد