جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

استقرار شعبه اخذ رای در ۹۰ هزار نقطه کشور

 سید محمدتقی شاهچراغی روز سه شنبه در دوره آموزشی ویژه رؤسا و دبیران هیات‌های بازرسی انتخابات با تاکید بر اهمیت. جایگاه نظارت و بازرسی در همه سطوح به ویژه در عرصه انتخابات، بر ویژگی‌های اخلاقی و فردی بازرسان تاکید کرد و افزود: مختصات خاص شرایط انتخابات، بر حساسیت‌های مقوله نظارت و بازرسی افزوده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: در وصف حساسیت‌های شرایط حاضر و انتخابات پیش رو می‌توان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد که از ابتدای سال جاری راهبردهای انتخابات را گوشزد کردند و نقشه راه را معین فرموده اند.  

شاهچراغی با قدردانی از همه دست اندرکاران انتخابات گفت: با فضل و توفیق الهی طبق زمانبندی‌های مراحل انتخابات، حرکت کرده‌ایم که این امر با تلاش‌های همه افراد فعال در این حوزه حاصل شده است.

وی بر لزوم هوشیاری نسبت به برخی شایعات و فضاسازی‌ها تاکید کرد و گفت: تمامی احتمالات برای انتخابات ۱۱ اسفند پیش بینی شده است، اما در انجام این کار قطعاً همراهی، هماهنگی و همدلی مجموعه‌های اجرایی و نظارتی موثر خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: باور داشته باشیم که انتخابات یک تکلیف دینی، ملی و قانونی است که در این صورت، بی شک با عنایت و لطف الهی در برگزاری انتخابات، موفق خواهیم بود.

شاهچراغی ابراز امیدواری کرد انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال هم همچون انتخابات غرور آفرین نظام جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته، به شکل مطلوبی برگزار شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد