جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

آماده استفاده از توان علمی یادگاران نخبه شهدای ارتش هستیم

امیر سرتیپ حسین ولی‌وند فرمانده دافوس در هم اندیشی اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش گفت: از حضور و استفاده ازآماده استفاده از توان علمی یادگاران نخبه شهدای ارتش هستیم توانمندی یادگاران ارتش در حوزه‌های مختلف در این دانشگاه استقبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از تخصص و توانمندی یادگاران شهدا بیش از گذشته بهره‌مند شویم. 

وی افزود افزود: نسل جدید ارتش جنگ را درک نکرده است و افسران آن اکنون در حال آموزش شیوه‌های جنگ هستند. دانشجویان این دانشگاه با دیدن شهدای ارتش و تحصیل باور‌ها و روحیات شهدا در جنگ تحمیلی می‌تواند انگیزه‌ای مناسب برای تحصیل خود داشته باشند.   

وی با بیان اینکه نمی‌توان به شکل کامل شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس را درک کرد، با تکریم مقام همسران شهدا افزود: شهدا کار بزرگی انجام دادند، اما از آن بزرگتر کار همسران شهدا است چراکه بیش از نیم قرن زندگی و بار سنگین تربیت فرزندان را پس از شهادت فرزندان خود به دوش کشیدند. 

وی با بیان اینکه قدیمی‌ترین دانشگاه ایران در تلاش است تا اتحاد و اتفاق در جمع خانواده‌های شهدای ارتش تقویت شود، اظهار داشت: از حضور و بهره مندی از توانمندی یادگاران ارتش در حوزه‌های مختلف در این دانشگاه استقبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از تخصص و توانمندی فرزندان شهدا بیش از گذشته بهره‌مند شویم. 

وی گفت: دانشگاه دافوس در دو‌مقطه کارشناسی ارشد و دکترا فعالیت دارد و در حوزه‌های علمی این امکان را دارد تا برای شهدا و یادگاران آنان بستر‌های علمی و تحصیلی و حتی رفاهی را به خانواده‌های یادگاران ارتش ارائه کنیم. 

فرمانده دافوس ارتش افزود: قدر بزرگان و پیشکسوتان خود را می‌دانیم و قدردان این عزیزان هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد