جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

آمادگی رزمی بالگرد‌های هوانیروز ایران ۷ درصد بالاتر از استاندارد جهانی است

امیر سرتیپ قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش در گفتگویی با اشاره به اینکه هوانیروز با وجود اعمال تحریم ها، قدرتمند‌ترین ناوگانآمادگی رزمی بالگرد‌های هوانیروز ایران ۷ درصد بالاتر از استاندارد جهانی است بالگردی آسیا را در اختیار دارد، اظهار داشت: در این مدت با تلاش‌های متخصصان و مهندسان هوانیروز ارتش بالگرد‌های هوانیروز زمین گیر نشده اند و هم اکنون خلبان‌های هوانیروز برای انجام ماموریت آماده و دست به ماشه هستند.

به گفته امیر سرتیپ قربانی، دومین مولفه برای آماده نگه داشتن بالگرد‌ها مطابق آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی روز دنیا تشکیل یک  اتاق فکر بود.  

فرمانده هوانیروز ارتش در ادامه  آمادگی رزمی بالگرد‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را ۷ درصد بالاتر از استاندارد جهانی دانست و گفت: در کشور‌های پیشرفته سازنده بالگرد استاندارد آمادگی رزمی بالگرد‌ها ۷۵ درصد است، اما این درصد در بالگرد‌های هوانیروز با وجود همه تحریم‌ها ۸۲ درصد است.

امیر سرتیپ قربانی با بیان اینکه هرآنچه امروز یک بالگرد پیشرفته در دنیا به آن مجهز است، بالگرد‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به آن مجهز هستند، گفت: نهضت قطعه سازی پس از انقلاب اسلامی راه اندازی شد و تاکنون ۸۵۲ نوع قطعه در تیراژ ۸۰۰ هزارتایی ساخته شده و روی بالگرد‌ها نیز نصب شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد