جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

بومی‌سازی و توسعه ناوگان دریایی از مهم‌ترین برنامه‌های نداجاست

امیردریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در دانشگاه صنعتی امیر کبیر و تأکید بر لزوم توسعه روابط بین دانشگاهبومی‌سازی و توسعه ناوگان دریایی از مهم‌ترین برنامه‌های نداجاست صنعتی امیرکبیر و نیروی دریایی ارتش گفت: امیدورام استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها بتواند در توسعه توان دفاعی و علمی کشور تاثیرگذار باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حمایت نیروی دریایی از پروژه‌های علمی و دانشجویی گفت: امیدواریم تشکیل کمیته مشترک در تعامل بیشتر بین دانشگاه‌ها و نیروی دریایی ارتش بتواند تدوام داشته باشد و بازخورد خوبی برای کشور و نیروی دریایی به‌ همراه آورد.  

وی افزود: امروز افتخار داریم ناوشکن دنا بعد از ماموریت مقتدرانه ۸۶ در رزمایش مشترک کشور هندوستان با حضور بیش از ۵۰ کشور شرکت کرده و توان ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی نیروی دریایی را به صورت کامل در اختیار دانشگاه قرار خواهیم داد و آمادگی کامل تعامل با محیط دانشگاهی را داریم، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه ما در نیروی دریایی ارتش استفاده از ظرفیت‌هایی است که به طرح اجرایی، بومی‌سازی و توسعه ناوگان کشور ختم شود.

حمید زراعت گر رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی همکاری در زمینه طراحی و توسعه صنایع دریایی گفت: ایران علاقه‌مند به حضور در قطب جنوب است و الان کشور‌های زیادی در این محیط بزرگ علمی پایگاه دارند. حضور ایران و نیاز‌های حضور علمی مقتدرانه کشورمان در حال بررسی است.

وی افزود: ما بسیار علاقه‌مند به فعالیت در حوزه دریا هستیم تا در طراحی، بررسی و طراحی مفهومی کشتی‌های یخ شکن برای نیروی دریایی ارتش با استفاده از تیم دانشگاهی و علمی دانشگاه همکاری مثمرثمری داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد