جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

ظرفیت‌های دفاعی بر اساس رصد سطح تهدیدات ایجاد می‌شوند

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه بازدید از دستاوردهای جهاد خودکفایی این نیروسرتیپ صباحی فرد: ظرفیت‌های دفاعی بر اساس رصد سطح تهدیدات ایجاد می‌شوند درباره برنامه‌های پدافند هوایی برای مقابله با تهدیدات اظهار داشت: حوزه آفند هوایی، حوزه‌ای است که به شدت توسط همه قدرت‌های نظامی دنیا با پیشرفت‌های روزافزونی که دارند در حال توسعه است.

وی افزود: به موازات توسعه آفند هوایی، پدافند هوایی هم ناگزیر است در برابر تهدیدات، مصون‌سازی کند. ما در حوزه تحقیقات صنعتی در سطح پدافند هوایی، یک چشم‌انداز و برنامه‌ای تحت عنوان آینده‌پژوهی داریم.

صباحی فرد ادامه داد: همیشه به نیازهای دفاعی به عنوان بخشی که در آینده‌پژوهی باید آن را بسنجیم نگاه می‌کنیم و همزمان با پیش‌بینی اقدامات خود در مقابل تهدیدات، اتفاقات دنیا را هم رصد می‌کنیم. آخرین فناوری‌هایی را هم که نیروهای آفند هوایی استفاده می‌کنند و اقداماتی که پدافند هوایی در مقابل انجام می‌دهند، رصد می‌کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی تصریح کرد: دنیای امروز عرصه‌ حرکت بر مدار فناوری، علم، دانش و اطلاعات است و بر این اساس نیروی پدافند هوایی ارتش، از هر فرصتی در راستای ارتقای توان رزم بر پایه آموزش، تحقیقات علمی و پژوهش‌های فناورانه استفاده می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد